Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno Arena | 2 etapas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ nu tai kad ir 8 limonai dabar gaunasi, labai realu, kad po kokių 2 metų ta suma pasidarys kokie 10 limončikų
    daktare, ar tu nematai jau vien tos nesamones, kad as savo skaiciavimuose palikes ta naujuteli autobusa TIK isvezioti zmones namo po renginio? tik 10 km ridos i para ir vairuotojui moketi nezmoniskus pinigus? Juk kiekvienam asilui aisku, kad tie autobusai vaziuos kaip ir priklauso po 300 km i diena ir keleivis nuvaziuos ne "nuo pradzios iki galo", o tame marsrute jie keisis pastoviai.

    As tiesiog imu maksimaliai sumazinta pelna ir maksimaliai padidintas islaidas.

    Man labai liuks, jei sitas straipsnyje paminetas jaukas apie 10-14 mln islaidas bus prarytas arenos saloje priesininku, bet as esu tikras, kad Rakauskas sitais skaiciais pasinaudos labiau nei as ir ivardins "tikrus kaunieciu mulkintojus"
    Paskutinis taisė gwg; 2007.05.23, 23:16.

    Comment


      Somi, kas dar idomiau:
      ziuriu i pries nosi pakabinta "Kauno miesto autobusu ir troleibusu marsrutu schema" ir nematau joje absoliuciai jokiu transportu prie Nemuno salos.

      Ar cia irgi slypi daugiamilijonines investicijos? Vel reikes keliasdesimt nauju autobusu etc?

      O gal siuo atveju marsrutu "pakoregavimas" tekainuos 1.48 LT (nu max 1.59 LT) ?

      Skamba sarkastiskai, bet ne as pirmas pradejau

      Comment


        o tu žinai kokie viešojo tranporto srautai važiuoja centre per 100-200-300 nuo salos?.. nė pro kur nepalyginsi su keliais autikais ar mikriukais, kurie važiuoja arčiau ar iki megos

        Comment


          gerai gwg, jau yra astuoni limonai... Rakausko arena netinka kitiem renginaim kurie tiktu BBI arenoje, tai anie projektai irgi kainuotu, tai ciuju anu kaina irgi damustum prie situ 8 limonu kamset tai gautusi dar daugiaunegu visa BBI arenos kaina kokia siulo koncesininkas...


          P.S. As vilnietis esu, mano motina dirba Jungtinese architektu dirbtuvese, jos komentaras apiendrinant is bazaru tarp Viniaus architektu apie kauna arena buvo toks: Viska stabdo Vilnius, nes viskas is Rubicono ranku plauks i Kauna... Francai siulo A lygio arena, kai tuo tarpu Vilniuje Siemensas vos C raide isropoja (akustikos nulis, komforto nulis (mazi holai ir t.t.), vedinimo nulis, zodziu padishovke, katastrofos atveju siemenso per 5 minutes visi ziurovai nesugebetu palikti, tai neimanoma!!!). Jei BBI projekto neigivendinsit tai Rakauskas jus numelzines kasmet ziauriai uz nuostolius...
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            pagaliau rimtas, argumentuotas, akivaizdžiais faktais paremtas pranešimas mums palaikyti ir iš vilniečio lūpų! blevyzgojom blevyzgojom, bet va tokio rimto akmens į siemenso ir rubikono daržą neturėjom

            Comment


              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
              gerai gwg, jau yra astuoni limonai...
              Man tiesiog sukele idomuma, kaip straipsnyje atsirado 10-14 mln kasmetiniai nuostoliai vien is transporto organizavimo.

              Tai buvo vienintelis mano klausimas.

              Vienintelis Somis bande man irodyti, bet jo irodymai man susirode neitikinami, todel as iklijavau savo skaiciavimus.

              Comment


                Parašė gwg Rodyti pranešimą
                Somi, kas dar idomiau:
                ziuriu i pries nosi pakabinta "Kauno miesto autobusu ir troleibusu marsrutu schema" ir nematau joje absoliuciai jokiu transportu prie Nemuno salos.
                Matyt labai prastai žiūrėjai, nes prie pat Pėsčiųjų tilto į Nemuno salą veža visa galybė tiek autobusų (6, 10, 18, 21, 23, 24, 35, 37, 39, 45), tiek troleibusų (1, 3, 5, 7, 14, 15):
                http://transportas.kaunas.lt/downloa..._VT_schema.JPG

                Ar cia irgi slypi daugiamilijonines investicijos? Vel reikes keliasdesimt nauju autobusu etc?

                O gal siuo atveju marsrutu "pakoregavimas" tekainuos 1.48 LT (nu max 1.59 LT) ?

                Skamba sarkastiskai, bet ne as pirmas pradejau
                Skamba tikrai sarkastiškai, nereikėtų perlenkti lazdos. Tie skaičiai apie 10-14 milijonų litų per metus gal ir nėra pagrįsti, tačiau akivaizdu, kad viešojo transporto susisiekimas su miesto centru yra išvystytas puikiai (tobulumui ribų nėra). Situacija, nuo esančios "Megos" atžvilgiu, skiriasi kardinaliai, lygiai taip pat kardinaliai skirsis ir reikalingos miesto investicijos abiejais atvejais situacijai gerinti.
                Paskutinis taisė ; 2007.05.24, 00:46.
                Įžvalgos.lt - FB - G+

                Comment


                  Parašė Rodyti pranešimą
                  Matyt labai prastai žiūrėjai, nes prie pat Pėsčiųjų tilto į Nemuno salą veža visa galybė tiek autobusų (6, 10, 18, 21, 23, 24, 35, 37, 39, 45), tiek troleibusų (1, 3, 5, 7, 14, 15):
                  http://transportas.kaunas.lt/downloa..._VT_schema.JPG
                  Tie autobusai ir troleibusai vaziuoja ne Mindaugo prospektu, o Kestucio gatve, kuri tuoj pat uzsikims kai pajudes zmoniu mases. Neisvengiamai marsrutai tures buti koreguojami, kad vaziuotu 4 eismo juostu prospektu.

                  Parašė Rodyti pranešimą
                  Skamba tikrai sarkastiškai, nereikėtų perlenkti lazdos. Tie skaičiai apie 10-14 milijonų litų per metus gal ir nėra pagrįsti, tačiau akivaizdu, kad viešojo transporto susisiekimas su miesto centru yra išvystytas puikiai (tobulumui ribų nėra). Situacija, nuo esančios "Megos" atžvilgiu, skiriasi kardinaliai, lygiai taip pat kardinaliai skirsis ir reikalingos miesto investicijos abiejais atvejais situacijai gerinti.
                  Butent. Tiek vienu tiek kitu atveju transporta reikes koreguoti. Tik noretusi suzinoti realius specialistu apskaiciuotus skaicius, o ne "is lempos" parasytus 10-14 mln

                  Comment


                    Parašė gwg Rodyti pranešimą
                    Tie autobusai ir troleibusai vaziuoja ne Mindaugo prospektu, o Kestucio gatve, kuri tuoj pat uzsikims kai pajudes zmoniu mases. Neisvengiamai marsrutai tures buti koreguojami, kad vaziuotu 4 eismo juostu prospektu.
                    Dalis eismo galės likti ten, kur yra, dalis greta einančių maršrutų galės būti pakoreguota. Deja, tokių "greta einančių" (ar vedančių į ją) maršrutų prie "Megos" skaičius yra apgailėtinai skirtingas ("Net" du, lyginant su mano minėtais 16-a. Jei nori gražesnio palyginimo, tai bus 8-is kartus mažiau.). Aš jau nekalbu apie visos piečiau Nemuno esančios ar rytinės miesto dalies susisiekimą su "Mega". Jis neegzistuoja. Tuo tarpu miesto centras pasiekiamas iš visur. Dauguma Kauno maršrutų yra organizuoti į miesto centrą, tik mažuma jų yra aptarnaujantys miegamuosius rajonus tarpusavyje ir t.t.. Ir jei šioje situacijoje tau skirtumai nėra pakankamia akivaizdūs, tuomet, matyt, diskusija yra beprasmė.
                    Butent. Tiek vienu tiek kitu atveju transporta reikes koreguoti.
                    Taip. Kardinaliai skirtingais mastais.
                    Paskutinis taisė ; 2007.05.24, 11:27.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Keista mintis, kaip "Kauno dienai" (Dovilė KAMARAUSKIENĖ):

                      “Žalgiris”, susigrąžinęs LKL čempionų sostą, paklojo tvirtą pamatą naujai sutarčiai su Eurolyga, kuri bus pasirašoma po dvejų metų. Tačiau net dar dviejų pergalių LKL čempionate neužteks, jeigu “Žalgiris” 2009 metais neturės naujos arenos. Šie žodžiai jau turbūt dviem trečdaliams kauniečių atsibodę, bet politikų ginčai, blaškymasis, nerangumas verčia galvoti, kad jie yra kurti. O gal galvoja, kad arena atsiras savaime, nukris tarsi stebuklas iš dangaus. Už dyką.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        /\
                        straipsniai KD apie areną proporcingi jų sąskaitai banke.
                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                        Comment


                          Tai isandien tipo tas jusu Kauno tarybos posedis neilinis del arenos??? Ar as kliedziu kazka?
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Parašė gwg Rodyti pranešimą
                            Tie autobusai ir troleibusai vaziuoja ne Mindaugo prospektu, o Kestucio gatve, kuri tuoj pat uzsikims kai pajudes zmoniu mases. Neisvengiamai marsrutai tures buti koreguojami, kad vaziuotu 4 eismo juostu prospektu.
                            Na nemanau, kad pasibaigus koncertui ar rungtynems is karto po renginio puls i ta Kestucio gatve, galbut zmones nenoredami skubeti uzsuks i salia esanti krepsinio parka pasivaiksciot , ir cigarete surukyt, o galbut uzsimanys duonos akropolyje nusipirkt, bus ir norinciu laisves aleje pasivaiksciot. Taigi jokiu spusciu dideliu ten nebus, ko negalime garantuoti del arenos prie megos.

                            P.S. ar rakausko minteti 200mln arenos kaina cia su visais autostrados vingiais link megos ? ar cia tik uz arena ir kiek jis pats zada "ikist" i ta arena ?
                            Studentas

                            Comment


                              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                              P.S. ar rakausko minteti 200mln arenos kaina cia su visais autostrados vingiais link megos ? ar cia tik uz arena ir kiek jis pats zada "ikist" i ta arena ?
                              niekas nežino, nes nėra projekto

                              Comment


                                Tai kokie ten "protuoliai" sėdi Kauno valdžioje, kad jiems Rakausko pasiūlimas teigiamas. Jau 90% darbo atlikto dėl arenos saloje, o jie vėl nori viską pradėti iš naujo. Atmetė tabletę, atmes ledkalnį, veleu atmes Rakausko areną (daugybė galimų priežasčių)... Pasaka - be galo.
                                Studentas

                                Comment


                                  gwg:
                                  labai šauniai suskaičiavai. Šiaip 10 km yra normalus atstumas. Pvz nuo manęs iki aleksoto pabaigos, važiuojant gatvėmis Tai jei pro miestą važiuojant - panašiai tektų nuvažiuoti ir iki Megos.
                                  O man atrodo, kad prancūzai skaičiavo dar ir nuvykimą iki renginio. Ir dar galbūt vidurkį pagal benzino kainas ir pan per ateinančius tarkime 25 metus (benzinas brangs dėl infliacijos, didės atlyginimai, brangs bilietai, lygiai taip, kaip mažės realioji koncesijos įmokos vertė). Taigi 10mln LTL ir gal net daugiau - yra visia realus skaičius.

                                  Comment


                                    Kaunas už sporto areną nemokės daugiau nei 200 milijonų litų Paulius Garkauskas, DELFI.lt
                                    2007 gegužės mėn. 24 d.



                                    Kauno valdžia ketvirtadienį po susitikimo su sporto areną Nemuno saloje projektuojančia Prancūzijos bendrovės „Bouygues Batiment Internatiol" (BBI) atstovais pareiškė, kad Kaunas už areną nemokės daugiau nei numatyta koncesijos įstatyme – 200 milijonų litų.

                                    Pagal BBI pateiktą koncesijos įstatymą per 25 metus Kauno savivaldybei tektų sumokėti beveik pusę milijardo litų, tačiau Kauno savivaldybės derybinės grupės nariai išreiškė poziciją, kad toks arenos projektas miestui per brangus.

                                    Prie 200 milijonų litų, kuriuos mokėtų savivaldybė, dar prisidėtų ES ir Lietuvos Vyriausybės parama. BBI teigia, kad ES parama bus gauta be didesnių problemų.

                                    Tiesa, Seimui pritarus koncesijos suma gali viršyti nustatytą 200 milijonų litų ribą.
                                    Parašas :)

                                    Comment


                                      su nervais jiems gal negerai...nebent susitars dėl 250, nemanau, kad francai daugiau nuleistų...

                                      Comment


                                        Negi koncesijos konkurso medžiagoje nebuvo nurodyta sąlyga, kad objekto kaina turi būti iki 200 mln. Lt?

                                        Comment


                                          Paskaitykim tarp eilučių:

                                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                          Kaunas už sporto areną nemokės daugiau nei 200 milijonų litų Paulius Garkauskas, DELFI.lt
                                          2007 gegužės mėn. 24 d.

                                          <....> Prie 200 milijonų litų, kuriuos mokėtų savivaldybė, dar prisidėtų ES ir Lietuvos Vyriausybės parama. BBI teigia, kad ES parama bus gauta be didesnių problemų. <...>
                                          Viltis visada miršta paskutinė....
                                          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X